Магазин "Меблі Sky in"
Оплата і доставка

Способи оплати

Банківська картка (Liqpay)
Післяплата
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок
Оплата кур'єрові по м. Київ (Готівкою)
Оплата під час самовивезення по м. Київ (Готівкою)

Способи доставки

Самовивіз
Київ, вул.О.Бальзака 4
Безкоштовно
Вихідний
Нова Пошта
200 - 1 000 ₴
Відправлять завтра
Доставлять за 1–5 днів
Адресна доставка
Кур'єр компанії
Київ
600 ₴
Вихідний
Доставлять за 3–30 днів
Транспортними компаніями попутним завантаженням. Такий спосіб доставки дозволяє зробити її дешевшою та якісною. З приводу ціни за доставку таким способом у Ваш населений пункт зверніться до менеджера магазину.

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є документ про оплату.

Товар належної якості можна повернути або обміняти на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.

Меблі, виготовлені за індивідуальним замовленням поверненню не підлягають.

Повернення за рахунок покупця.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії (18 місяців).

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (67) 509-49-16, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за рахунок продавця.

Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:

При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.

При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Умови гарантії

На всю продукцію, що куплена у нашому магазині надається офіційна гарантія 18 місяців.

Гарантія не поширюється:
-якщо доставка, занесення до квартири, складання чи ремонт виконувались покупцем самостійно, у результаті товар отримав механічні чи інші ушкодження;
-при набуханні деталей в результаті дії води або іншої рідини;
-на вбудовані деталі, що мають механічні пошкодження
-меблі пошкоджені внаслідок стихійного лиха, війни
-на меблі з конструктивними змінами, які вносилися покупцем самостійно та не передбачені виробником;
-на скляні столи та скляні елементи. Заміна ушкодженого скла здійснюється за рахунок покупця.

Гарантійне та післягарантійне обслуговування проводиться фірмами - виробниками