Магазин "Меблі Sky in"
Повернення та відшкодування

Повернення та відшкодування

Повернення товару

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню та обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є документ про оплату.
Товар належної якості можна повернути або обміняти на аналогічний товар інших розмірів, форм, габариту, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Меблі, виготовлені за індивідуальним замовленням поверненню не підлягають.
Повернення за рахунок покупця.

Умови повернення товару неналежної якості

Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії (18 місяців).

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 (67) 509-49-16, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Вартість зворотної доставки – за рахунок продавця.
Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Гарантія

На всю продукцію, що куплена у нашому магазині надається офіційна гарантія 18 місяців.

Гарантія не поширюється:
-якщо доставка, занесення до квартири, складання чи ремонт виконувались покупцем самостійно, у результаті товар отримав механічні чи інші ушкодження;
-при набуханні деталей в результаті дії води або іншої рідини;
-на вбудовані деталі, що мають механічні пошкодження
-меблі пошкоджені внаслідок стихійного лиха, війни
-на меблі з конструктивними змінами, які вносилися покупцем самостійно та не передбачені виробником;
-на скляні столи та скляні елементи. Заміна ушкодженого скла здійснюється за рахунок покупця.

Гарантійне та післягарантійне обслуговування проводиться фірмами - виробниками